CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

well i m a boy wiv long hair..thick eye brown...n nt very tall n short lol..well.. i like 2 meet friends...sometime, ppl call me rubbish bin XD cause i cn eat much more than other ppl usually eat...bt i m still nt very fat LOL..

Wednesday, April 1, 2009

三岔口

我多么想就这样好好的睡…一睡不醒~好想自由……像以前一样……劭寯啊……


* 三岔口 *
郭富城

如果必须要活着
请你守在我身旁
一起欢呼
一起憧憬
每个日子
都是幸福

如今仿佛是活着

可惜找不到灵魂

一声不响

你的告别

叫我不知所措

心悬在半空

如果这一切是个岔口

我心甘情愿一生守候

命运作弄

为何你变身又重现

再掀开我伤口

如果真的要让我放手

请不必让我知道答案

放纵我吧

让我有痛爱的自由

给我活着的理由*


放纵我吧
让我有痛爱的自由
给我活着的理由

0 comments: